Det där med byxor...inte alltid så lätt!

Var uppe tidigt och byggde min gran, träffade pappa och gick en runda. Vi skrev över mitt gymkort på Johannes och tittade ut fotölj till honom på jysk, sen handlade vi mat och åt och därefter var det två timmar tills jag skulle börja jobba så jag somnade en stund. När jag vaknade var jag så trött i huvudet, men jag skulle bara jobba några timmar idag så det var ju inte så farligt.. Men när jag träffar mamma efter jag jobbat så visar det sig att jag stått i butiken med uppknäppt gylf hela dagen! Tack för den haha. Usch vad jag skäms nu i efterhand.


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Du är ju för go :D

2011-12-08 @ 10:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0