Puls och julbord

Uppe tidigt för att städa klart, jobbade till kvart över fyra, hem till mamma o pappa, fick skjuts till kallinge där fina jobbkollegor väntade, senare vidare mot ronneby för julbord och ståhej innan vi stack till puls och jag åkte hem. Kvällen blev inte jättelång, men jag hade mega kul och alla var glada och skojfriska och strax efter mamma kört hem mig kom Fidde och Charlie och höll mig lite sällskap. C sover här inatt och imorgon ska det julbakas med moster, kusin och förhoppningsvis även mormor!

Min fot somnade nyss så det började sticka så hemskt. Hoppade runt en massa, sprang på stället och masserade. Allt för att det skulle gå över. Gick tillslut. Har lite ont i halsen nu med. Ändå har jag varken skrikit eller hostat sönder den. Får se hur det är imån!

Ska sova snart. Höres!

Kommentarer
Postat av: C

Jag älskipälski älskar lilla dig :)

Jag somnar nog snart:) Kärlek<3

2011-12-11 @ 01:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0