Dag fem

Dag 01 – I min handväska | Favoritsaker | Bloggfavoriter | Mina syskon
Dag 05 – 10 saker du inte vet om mig





1. Jag älskar frukost. ÄLSKAR. Hade kunnat äta frukost tre gånger om dagen.

2. Jag har väldigt svårt att säga nej.

3. 70% av min garderob består av bara svarta kläder/skor.

4. Ostbågar är en STOR favorit.

5. Jag äter bara kyckling och fisk (och saker av köttfärs som köttbullar, pannbiffar eller köttfärssås), äter inget annat kött och tycker det är jobbigt att säga till om man är bortbjuden och maten redan är klar. Brukar säga att jag inte är hungrig istället.

6. Tycker inte om vatten. Jag är inte mycket för att åka iväg och bada. Utomlands kan det gå bra, men varken sjöarna eller väggabadet lockar speciellt mycket här hemma.

7. Jag tröttnar snabbt. På saker, på folk, på det mesta. Jag tycker om förändringar, men måste samtidigt ha koll. Annars tröttnar jag för att jag inte hänger med...

8. Visst ja, svamp äter jag inte heller.

9. Enligt Charlie snarkar jag ibland. Mja. Vet inte riktigt om det stämmer, så jag får väl lita på honom :P

10. Jag tycker bäst om Aaron i Ghost Adventures!!!!! haha

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En vanlig dag hemma hos mig | Dåliga vanor och laster | Mina drömmar | Detta ångrar jag | Mina förebilder | Mina dåliga sidor | Det här upprör mig | Mitt hem | Det här får mig att gråta | Det här är jag bra på | Mina rädslor | Min favoritplats | Saker jag saknar | Min favoritfödelsedag | Mina rädslor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0