Grön grön grön är mössan på mitt huvud ... grön grön grön är dräkten som jag bär

Min lillebror börjar bli stor. Snart slutar han nian och sen börjar gymnasiet. Vi bollade lite idéer om vad han skulle va på utklädningsdagen. Jag tyckte Johnny Bravo eller kanske någon av Ronny&Ragge. Pappa tyckte riddare eller spiderman. Mamma kom med förslag som tyrolare eller militär. Det blev det sist nämnda. Här provar vi lite kläder mamma tog ner från vinden. Fina.



Johannes har förresten växt om mig nu. Inte helt okej..

Kommentarer
Postat av: Mamma

allt som är grönt, grönt tycker jag är vackert

för dessa små är mina gröna barn! :x

2011-05-16 @ 09:40:48
Postat av: Bea

haha, vad fint! :D

2011-05-16 @ 10:51:27
URL: http://bsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0