Full rulle



Idag har det varit fullt med folk och inga kölappar = kaos. Jobbig dag, men det har gått bra. Efteråt fixade jag julklapp till mamma (hoppas hon blir glad) var på gympan och såg först när jag kom hem att Annelie fyllde år idag!! Kände mig så dum, sa inte ens grattis så fick skriva till henne sen. Ska få barnen att sjunga för henne nästa måndag mohaha ;) Nu har jag fixat julklapp till pappa med, tror det kommer bli bra. Vi är bra på klappar, Johannes och jag!

Och just det. Tog ett hål till i örat här i veckan för att visa en liten tjej, som var tveksam om hon skulle våga, hur det gick till. Kom själv inte ihåg hur det kändes när jag tog de första hålen så blev plötsligt jättenervös när jag satt i stolen! Haha, ifall det gjorde ont kunde jag ju inte visa det för henne! Men det var ingen fara. Jag är en tuff tjej, knyter till och med mina sandaler själv..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss på dej, min tuffa tjej <3

2011-11-29 @ 07:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0