Eyes Lips Face

Sa hejdå till Charlie vid bussen efter jag köpt lite fredags gott att ha till idol. Kollade brevlådan innan jag gick upp och så att jag fått hem mitt paket från ELF! Hade ingen ork att ta lite roligare bilder, men det är ändå så ni ser vad det är.





Defining Eye Brush, Blending Eye Brush, Eye Widener, Eyelid Primer, Ögonskuggan "Luxe", Nagellacken "Coral", "Moolight", "Red Velvet".

Allt kostar 15,32kr/styck så var bara lite över hundralappen. Super billigt och vettiga grejer (testade nagellacken med en gång och gillade metallicfärgerna på alla tre). Är helnöjd!
Alla grejerna kostar 15,32kr/styck så det blev bara lite över hundralappen och fem dagars leveranstid. Super billigt och vettiga grejer (testade nagellacken med en gång och gillade metallicfärgerna på alla tre). Är helnöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0