Ingen bra start

Inatt skulle Charlie komma hit för att det skulle gå snabbt å smidigt att komma iväg till arbetsförmedlingen imorse. Jag sa att han kunde ta med Rocky, så kunde de gå en bit och sen kunde han bära honom en bit. När jag ringer efter nästan en timme säger Charlie "Ja det går bra, vi är vid lamphuset" haha. Det är inte ens halvvägs! Så tog det 40 minuter till så stod han vid dörren. Jag fattade inte hur det kunde gått så snabbt helt plötsligt, men då de gått en bit till hade han tröttnat på att Rocky inte ville gå och tagit en taxi haha. Söta.

Så vi skulle ju gått till AF, men hade vi ställt klockan? Nej.. Så vi som kom i säng så sent hade inte vaknat i tid. Jobbet hade med ringt och hade jag vaknat av ringsignalen? Nej.. Vaknade kvart över tolv!!!! (Och AF stänger 13:00 på måndagar..) Inte okej. Men ska in och jobba imorgon, så det känns ändå bra!

Ska snart till gympan, funderar på lite nya grejer vi kan göra. Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0