Tur att man har tid




Jag och Charlie skulle stuckit till varuförmedlingen och letat lite silverljusstakar idag, men min telefon hade stängts av under natten så jag vaknade inte som jag skulle. Charlie hade försökt nå mig, men antagligen somnat om när han inte kom fram.  Så nu har jag duschat och sitter här och hoppas att han ska ringa snart!

----

Haha, här om kvällen hände förresten en rolig grej..
Charlie ringde och sa att jag skulle logga in på msn för att han skulle skicka en grej, varpå jag svarade att han får vänta ca 40 minuter för jag hade precis fått igång ett avsnitt av Svenska Hollywoodfruar på datorn (och ni vet ju hur bra mitt när är) så jag kunde inte ha uppe msn samtidigt. Han lät lite besvärad och jag undrade om han blev arg, men han svarade nej.

Så när avsnittet var slut loggade jag in på msn och vi småskrev lite innan jag frågade vad han skulle skicka. Då skickade han en bild på en kladdkaka och jag skrev lite lagom avundsjukt tillbaka och undrade om den varit god. Fick snabbt ett svar tillbaka att jag inte hade tittat ordentligt? Så jag öppnade bilden igen och när jag kollade snett bakom kladdkakan såg jag min ytterdörr! Haha, så stod han här utanför och hade gjort det i 40 minuter för att jag "skulle kolla klart på Hollywoodfruarna" haha. Stackarn! Men jag blev så himla glad och det blev han med när han fick komma in ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha Aaaw söte Charlie :D gulle att han stod och vänta i 40 min med ;) haha! Fick nya scheman idag vi jobbar ihop den 3/11 YIIIHAAA! men hoppas verkligen vi ses nästa vecka, behöver lite fishy-energy ;) Puss pinglan :)

2011-10-12 @ 19:04:44
Postat av: Bea

Emelie: Åh wiho!! Men länge till november, vi får telepati-fisha så länge! :D Puss gumman!

2011-10-13 @ 21:03:36
URL: http://bsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0