PINK

Pappa var förbi idag och hjälpte mig bland annat att hänga upp två handdukshållare i badrummet. Den till höger i bild är "Baren", köpt på ikea. Den andra som hänger under speglarna är en vanlig köksstång att hänga köksredskap på, men den fick bli handduks- och smyckeshängare. Känns bra!






På ena byrån står två av mina Smäm-tavlor som jag fick hem för ett tag sen. Den tredje står än så länge på mitt sängbord, men ska såsmåningom upp på väggen tillsammans med lite annat ovanför sängen. Blir nog bra när det är klart!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååååh vilken fin blogg du har Bea :D och så fint du har hemma hos dig! iih! får massa inspiration och vilka tavlor från smäm :D sugen på ett par! Fin du! Denna blogg kommer jag läsa ofta :D Kram

2011-10-07 @ 10:48:10
Postat av: Bea

Emelie: Nejmen tack snäckan!! Vad glad jag blev nu, vad roligt fortsätt gärna titta in :D Vi ses nästa lördag! Kram

2011-10-07 @ 11:20:57
URL: http://bsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0