We're adults. When did that happen? And how do we make it stop?




Blev ganska sent igår också eftersom jag inte fick tummer ur att duscha förens efter jag kommit hem och suttit klart vid dator och tv, men tur var väl det!!! För när jag skulle diska efter frukosten imorse kom det inget varmvatten..! Hade glömt att de skulle stänga av värmen halva dagen idag pga någonting som jag inte kommer ihåg. Jaja.. Känner mig helt seg idag och sömnen har inte varit den bästa inatt. Jag är så himla trött så funderar faktiskt på att sova någon timme. Har gympan ikväll och då vill jag vara lite pigg iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vet inte, har försökt stoppa, men inget hjälper. Men det är mysigt med stora barn också:) för hur gammal du än blir, är du vårt barn :*

2011-10-10 @ 11:37:25
Postat av: Bea

Vad söt du är mamma :*

2011-10-10 @ 22:55:36
URL: http://bsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0