Do what you love. Love what you do.




Hejsan! Här sitter jag nerkurad i soffan. Ska ta bussen om mindre än en timme, så jag måste slita mig från Ellen snart. Det är farligt när hon är på tv, speciellt när Orlande Bloom är gäst. Imorgon är Releasepartyt, så man känner alla spänningar i luften. Igår jobbade jag till stängning och var därefter lite barnvakt åt några i bandet medan de repade och det gick bra! Fast jag blev tröttare och tröttare, medan barnen fick mer och mer energi haha. Vi var hemma runt tio, varpå vi crashade framför en film. Idag jobbar jag bara till fem så det är ganska skönt. Stannar hos mamma och pappa i stan och hoppas kunna äta där med, för killarna repar ikväll också.

Hörs kanske sen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är klart att du får mat :D

2011-09-23 @ 13:12:51
Postat av: Bea

Mamma: Och gott var det också! :D <3

2011-09-23 @ 23:09:48
URL: http://bsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0