Lista

BRUKAR DU KOMMA I TID?
Till jobbet, ja. Annars är jag ofta en fem minutare sen iallafall..

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST?
Av nån annan? Tror det var av Lina när jag tvättade mina händer utomhus och lappen i mina byxor sticker upp haha.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER?
Haha, tja.. svart.

KAN DU LAGA MAT?
Jag kan väl, men jag har inte tålamod till det


VAD PLUGGAR DU?
Pluggar inte


BLIR DU BRA PÅ KORT?
Nej, det vill jag väl inte påstå. Eller jo, om man inte ser mitt ansikte.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST?
Igår för att jag var supertrött men inte kunde sova och hela världen kändes jobbig och orättvis.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET?
Nej.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Efter jobbet somnade jag som en stock sen plockade jag lite hemma och försökte somna, men kunde inte. Så jag grät och det slutade med att jag fick låna lite av Charlies sovmedicin. Så nja, inte direkt.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
Te!

ÄR DU NYTTIG?
Nja, ibland. Onyttig ibland. Beror på vad man är sugen på.

ÄR DU BLYG?
Kan vara om alla runt mig är välidgt på och framåt. Annars hörs och syns jag nog ganska bra.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG?
14:00 för första gången på en evighet. Vaknar alltid vid 8-9 annars om jag är ledig.

JAG SOVER:
alltid på vänster sida, om Ronja är trött samtidigt håller jag om henne


VAD SA DU SENAST?
"Vad gör ni i lådan?" till katterna

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?
Mamma eller Charlie

HAR DU SNYGGA SKOR?
Inga supersnygga.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE?
"Är klockan redan två" tror jag annars sa jag något innan jag vaknat riktigt

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT?
Yesbox.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT?
Charlie

ÄR DU ENSAM NU?
Det är jag och kisarna

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Att jag har lite lediga dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0