Life is too short to live the same day twice



Här sitter jag med en alldeles för stor tröja och två olika ögonfärger. Hejhej! Dessutom ser soffan sådär lagom trevlig och hårig ut...mina favoritkuddar fäller en aning.

Det går allt bättre för Rocky så det känns bra! De busar lite här nu! Vi får se vad veterinären säger imån, hoppas det inte var för allvarligt utan att det kan botas med annat foder eller medicin. Är rädd att de säger att detta kommer vara återkommande eller ha påverkat nåt annat organ (peppar peppar). Vi håller tummarna för det bästa helt enkelt!
Imorgon ska jag även inom jysk och kolla på fåtöljer efter jobbet hade jag tänkt mig! Pappa sa att han hade sett några som jag kanske skulle gilla. Hoppas! Hörs imån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0