Ramlar


gamla bilder


Idag mådde jag inte bra alls. Somnade utan att äta igår och blev alldeles för låg i blodsockret inatt. Var uppe och gick i sömnen, vaknade nedanför soffan vid ett tillfälle? Och när pappa smsade runt lunch mådde jag jätteilla. Tur att han kunde hämta mig och att jag fick spendera dagen hos mamma&pappa och bli lite ompysslad. Legat i sängen med en hink bredvid nästan hela dagen, hemskt :( Mådde bättre framåt middagen så då fick jag i mig lite mat och vi kollade på en film innan jag blev hemskjutsad. Ibland hatar jag diabetes...

Något positivt med idag är att pappa fixade min dator så jag kan använda det trådlösa! TJOHO!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att vi fick pyssla om dej! Kraaamaaar

2012-02-12 @ 21:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0