Mitt 2011 del ett av två

Detta året har gått så himla snabbt! Lite såhär har det sett ut:




JANUARI



Fick en försenad julklapp som blev en försenad nyårspresent som tillslut fick bli en överraskningspresent från Kate på Irland!

------------------------------------

FEBRUARI

Tog bloggpaus.

------------------------------------

MARS



Började fylla i en dag för dag-lista



Promenerade




Spenderade en natt i Hjortsberga prästgård




Tog lite bilder

------------------------------------

APRIL



Fotade Rocky en hel del. Blev mest knasiga bilder.




Fyllde 20år.




Bytte till min kassettbandsheader.

------------------------------------

MAJ



Satte in mina gymnasieår i album.




Fick paket från gymnastiken!




Umgicks massa med Johannes




Tog denna roliga bildserie på Rocky

------------------------------------


JUNI



Stason från LA hälsade på under rockfestivalen och gav pojkarna massa presenter.




Vi var på Kreta med familjen




Min telefon tjabbade (som vanligt)..




Pussades




Testade mittbena




Hälsade på Rockys kusiner (Ronjas systerbarn)




Firade midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0