Sista

Hur har ditt 2011 varit? Ganska stressigt, men mest bra!
Blev du kär i år? Det var jag redan
Vad önskar du att du gjort mer? Slappnat av, njutit
Vad önskar du att du gjort mindre? Hållt tag i saker jag borde släppt tidigare
Vem har du umgåts med mest? Charlie, charlie, charlie och börjat va mer med Johannes
Bästa minnet från 2011? Kreta och srf
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Klart gladare!
Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar? När jag väl var ledig från jobb och andra måsten ville jag bara sitta hemma och ta det lugnt
Vem/Vilka saknade du? C4-folket
Största misstaget? Att jag inte alltid sagt direkt vad jag tyckt/känt/tänkt
Tror du att år 2012 kommer blir bättre? Jag tror 2012 kommer bli bästa på länge!
Har du några löften inför år 2012? Inget mer än att njuta och lära mig slappna av
Vart reste du nånstans? Förrutom i södra sverige åkte vi till Grekland
Vad ser du mest framemot med år 2012? Nya möjligheter, srf, att eventuellt resa och vara med på två av våra vänners bröllop!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilket fantastiskt år ! Vilken dokumentation ! Måste vara en kanon tjej som gjort det. Puss Pappa

2012-01-03 @ 19:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0