Alla är högt över taken




Bild1: Har köpt nya kängor, som alltid när hösten börjar närma sig. Eller egentligen fick jag dom eftersom Charlie hade hittat två par till sig på skopunkten, så mina kom på köpet! Annars var det nog 299 de kostade. Nästan lite gummikänsla i materialet. Hoppas de är bra vattentåliga! Skönt att de var fodrade med, det har inte mina tidigare varit.

Bild2: Lite gott och blandat till mig. Beställde från Oriflame. Ja ni ser ju vad det är, men ändå; parfym, concealer, hårinpackning och en liten nessesär. Har bara min jättestora svarta och den behövs ju inte om jag tillexempel bara ska sova borta en natt.

Bild3: Och lite till Charlie! Parfym och after shave.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0