Simply live




Hej hej, här står jag och dansar!! Nej... Jag är faktiskt jättetrött och seg som bara den. Har laddat upp med lite serier på datorn som jag tänkte spendera kvällen med att titta på.

Det har hänt så mycket på senaste att jag inte riktigt hänger med. Det började med ett ganska sketet östersjö, som jag inte gärna går in mer på. Därefter flyttade allra käraste till Malmö och jag försov mig så vi fick inget riktigt hejdå. Dock ringde hon idag och jag blev så himla glad! Vi ska ses nästa vecka och då ska jag krama sönder henne! Sen har jag träffat en ny vän, som var väldigt otippad, men jisses så härlig. Och Rocky har gått i koppel så himla bra de senaste gångerna vi varit ute och det gör mig så lycklig! Dessutom har mamma fyllt år och jag Johannes och Charlie fixade rolig present till henne! Har umgåts ganska mycket med Johannes över huvudtaget på sistonde, vilket är jättekul!

Jag borde uppdatera här mer, och bjuda på bilder, jag vet.. Men jag har blivit så lat med det på sistonde. Dock ska ni få se vad som kom hem i brevlådan för ungefär en vecka sedan!

Kommentarer
Postat av: mamma

2011-08-08 @ 09:59:51
Postat av: Mamma

hade lite bråttom att trycka på enterknappen...



skulle bara säga att det var en himla fin födelsedagspresent! <3

2011-08-08 @ 10:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0