Dag elva

I min handväska | Favoritsaker | Bloggfavoriter | Mina syskon | 10 saker du inte vet om mig | En vanlig dag hemma hos mig | Dåliga vanor och laster | Mina drömmar | Detta ångrar jag | Mina förebilder
Dag 11 – Mina dåliga sidor




Åh hm. Svårt att säga själv, men jag vet att jag inte är speciellt rolig när jag är trött.. Blir grinig och irriterad på minsta lilla haha. Så det märker jag väl av själv. Sen har jag lätt att komma på saker jag är dålig på, men dåliga sidor är inte det lättaste.. Tror jag får lämna det ganska tomt här. Ni får fylla i själva om ni kommer på något annat haha.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det här upprör mig | Mitt hem | Det här får mig att gråta | Det här är jag bra på | Mina rädslor | Min favoritplats | Saker jag saknar

Kommentarer
Postat av: Ida

DU ÄR DÅLIG PÅ ATT VARA DÅLIG! hah jag vann :)

2011-03-11 @ 17:31:01
Postat av: Bea

sv; Aw! finis! <3

2011-03-12 @ 06:01:39
URL: http://bsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0