Jag försökte mig på en sån här lista en gång förut, men nu gör vi ett nytt försök.

Dag 01 – I min handväska




Jag har inte så mycket småsaker, allt sånt är i jackfickorna. Men de större sakerna såsom paraply, kalender, anteckningsbok, Gunnar Ardelius-När du blundar tittar jag, bläckpenna, mobiltelefon, öronmuffar, plånbok och ringar finns oftast med. (+ druvsocker, insulin och tuggummi men det är väl inte så mycket att visa haha)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Favoritsaker | Bloggfavoriter | Mina syskon | 10 saker du inte vet om mig | En vanlig dag hemma hos mig | Dåliga vanor och laster | Mina drömmar | Detta ångrar jag | Mina förebilder | Mina dåliga sidor | Det här upprör mig | Mitt hem | Det här får mig att gråta | Det här är jag bra på | Mina rädslor | Min favoritplats | Saker jag saknar | Min favoritfödelsedag | Mina rädslor

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Visste inte att du hade diabetes! Har du haft det länge? Nä! Har alltid diabetestentaklerna ute, så det kan du väl inte ha haft? Hmm... trodde för övrigt att öronmuffarna var handklovar.

2011-03-01 @ 18:31:52
URL: http://bitterheterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0