Bästaste




Idag var bästaste Lina här och softade med mig! När vi väl lämnat tv:n och satt oss vid datorn plingade det på dörren. Det var en tjej som på knaglig engelska undrade om hon kunde ladda sin telefon i min dator för att det var något fel på hennes. "Eeh..jaa eller yes, it's okey" sa jag förvirrat. Men det gick inte att ha i nätet samtidigt så vi såg lite förvirrade ut och skrattade. Inte lämnar man väl iväg sin telefon? Hon hade 22 missade samtal och 18 sms innan hon kom tillbaka efter lite mer än timme. Dock kom vi innan dess på att vi kunde ladda telefonen genom min mobilladdare då det hade usb-uttag, så vi kunde sitta vid datorn ändå. Allt kändes himla skumt och sådär, men visst!


Ronja smyger


HAHA, fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0