B-day

Har haft en väldigt chill dag. Gått upp, tvättat, tittat film och sovit ungefär. Kläderna hann inte torka ordentligt i torkrummet så jag fick hänga upp dem lite varstans i lägenheten, vilken gjorde det lite omotiverat att ta tag i städningen. Så istället för att städa sov jag och Ronja en stund.

Om exakt en vecka fyller jag 21.
Hade velat hitta på något jättekul den dagen, men har ingen aning om vad. Vi ska fira mig på lördagen och gå ut och lite så, men hade velat göra något mer på fredagen. Är sämst på att komma på något till mig själv, älskar att planera och överraska andra, men har ingen aning om vad jag vill göra den 13:e. Eventuellt händer det väl inget speciellt alls. Jag är iallafall ledig så jag ser det som en ganska bra födelsedagspresent i sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0