Maybe we like the pain. Maybe we're wired that way. Because without it, I don't know; maybe we just wouldn't feel real. What's that saying? Why do I keep hitting myself with a hammer? Because it feels so good when I stop.




Jag fattar inte hur jag jämt kan vara så trött i kroppen.. Slappnar jag av i två sekunder blir jag helt slut. Skulle ju städat igår, men jag somnade. Så jag var uppe idag och diskade innan jobbat så det är klart iallafall. Ska plocka undan lite nu medan jag har på Foo Fighters live konsert på tvn och så får jag dammsuga imån helt enkelt. Lite i taget ;) hoppas ni haft en bra tisdag!

Har ni kollat in de nya sedlarna förresten? Jag älskar 100-lappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0