The heart was made to be broken - Oscar Wilde

Lyckades städa undan allt här hemma, men kartongerna i hallen står kvar...
Känner att..om jag packar upp dem är det verkligen över.
..
..
.
Undviker hallen istället.
.
.
....
Jag orkar inte ta tag i det än. Och jag orkar inte fylla år i helgen. Jag som sett fram emot detta vill nu bara att det ska vara över. Jag önskar man kunde skjuta upp veckorna något.
Imorgon ska jag inte göra någonting mer än att vara hemma och på kvällen ska jag äta hos mamma och pappa och gratta mig lite där. På lördag skulle vi firat mig lite med vännerna efter jobbet, men jag känner inte för det alls. På söndag blir det med släkten. Sen är det måndag.
Jag längtar bara tills måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0