Åh dummaste grejen....

Har varit dålig på bloggfronten fram tills idag för att mitt internet totalstrejkat. Så pratade jag med mamma (för jag har ju ett mobiltbredband just nu) om att skaffa något trådlöst hemma. Jag är ju totalt okunnig på allt som rör tekniska grejer, så mamma satt i andra änden av luren och kollade runt på fasta bredband och priser. Vi tyckte allt var himla dyrt jämfört med det jag hade nu...trist. Men så ringde mamma innan idag och då visade sig att BREDBANDET INGÅR I HYRAN.... GAH! Så jag har suttit med mitt kassa mobila sen i oktober och knappt haft nån täckning eller nånting. Suck. Det var ju samma med tvn, fick inte någon information om någonting när jag flyttade in. Skittrist men skönt att få reda på det nu!

Om en timme tar jag bussen till Asarum så nu ska jag stänga ner här. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0