Mitt 2011 del två av två

JULI



Trollade bort det blonda




Målade om mitt soffbord från brunt till vitt




tryckte in en stol i garderoben

------------------------------------

AUGUSTI



Beställde tavlor av SMÄM




Fångade Ronja på bild




Åkte på äventyr med mamma




Tjabbade med min diabetes




Hade inbrott i förrådet

------------------------------------

SEPTEMBER



Bästa Lina fyllde 20år




Jag tittade på ny lägenhet

------------------------------------

OKTOBER



Flyttade in!




Ronja flyttade med




Ritade en hel del

------------------------------------

NOVEMBER



Varierade




Ronja snodde sängen efter mig varje morgon



Men gav tillbaka den när jag kom hem




Lockade håret

------------------------------------

DECEMBER



Jobbade mest hela tiden




Försökte baka




Köpte vit julgran och slog in paket som matchade




Fick kanonfina julklappar!




Ronja opererades, men kämpade på bra




Köpte ny tv och fick ordning på vardagsrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0