Glajajjajajklfnvösv,s.- blööö

Tänker för mycket och det är inte bra..

Imorgon jobbar jag några timmar, men inte så länge, slutar kvart i fyra. På kvällen samlar vi Järngänget och käkar och tittar på film. Det blir kalasbra, som alltid.
Lördag är jag jobbfri och farmor och farfar kommer ner och hälsar på. Längesen jag träffade dem, blir alltid några månader mellan turerna. Mormor morfar, farmor farfar, mamma pappa johannes och kusin oskar tror jag det blir som lunchar ihop 13:00 på lördagen. På eftermiddagen sen ska jag mormor och oskar till stadsteatern och på kvällen blir det utgång med Järnisarna igen.

Söndag ska jag sova ut och sen kommer f&f förbi och tittar på min lya. De har inte varit här än, så jag ska försöka diska undan lite innan de kommer. Att diska är så tråkigt projekt att dra igång, men har jag väl börjat är det inga problem att fortsätta, då är det nästan kul. Nästan.


Nej klockan är alldeles förmycket, som vanligt. Vi hörs i dagarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0