Nobody could ever replace you

Idag har varit en himla bra och välbehövlig dag! Imorse tog jag tåget till Kristianstad för att hälsa på fina Malin. Vi har inte träffats på alldeles för länge och det kändes så bra att se henne igen:




hejhej!






Hon hade ett blått mobilskal som glittrade




Bästa du.




Vi sprang förbi C4 och där fanns alla dofter och minnen kvar. Hittade alla lärare i A10 så vi vinkade och pratade lite.




Vi hamnade på Ko-san och käkade lite gott. När vi satt och åt kom min gamla mentor förbi och jag blev så himla glad. Katta är så himla bäst ♥




Jag var happy (ser lite läskig ut på bilden, men ändå..)




Innan jag gick till stationen sprang vi inom Fenix där Bella var! Jag saknar alla från klassen så mycket. Helt sjukt. Kände massa lycka idag! Det var tunga steg när jag gick till tåget.




Men jag visste att någon bra väntade hemma på perrongen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0