Om vi förlorar varandra här i vimlet så minns att jag står bakom dig

Igårkväll blev som den blev. Men allt är utrett och utklarat så det känns bra!

Har förresten varit på äventyr med mamma idag! Himla skoj. Blev lite nya skor och grejer hemma. Får slänga upp en bild när jag laddat batteriet till kameran. Jag vet inte varför, men lyckas alltid vara så seg på att få det gjort.. När jag kom hem träffade jag Jeppe en sväng, vi satt och snackade lite innan Bobban och Micke hakade på. Sen var alla trötta och sega tillsammans en stund innan vi bröt upp och sa hejsvejs.
I veckan blir det jobb och på onsdag är jag ledig och DÅ hoppashoppashoppas(!!!) jag kunna åka till Kristianstad för att träffa Malin innan hon flyttar till huvudstaden. För när hon väl gjort det blir det betydligt svårare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0