Hejdå!

Nu ska min lilla lägenhet snart ut för försäljning. Kommer sakna den otroligt mycket..
Sofforna ska jag inte ha kvar då vi valde Samuels soffa till den nya lägenheten, så får se om någon kommer vilja köpa dom. Det är så mycket med min lilla etta jag tycker om och kommer sakna. Gillar bl.a. att sjutdörrarna till garderoben (i hallen) är av spegelglas. Hade gärna haft det nu med från golv till tak, men det verkade vara ganska dyrt så vi får se! Vi kommer ju fixa lite med garderober, dusch och kök när det finns pengar och tid till det. Sålänge får man göra det bästa av situationen! Jag längtar tills vi kommer i ordning iallafall!
 
Här är de sista bilderna;
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Bilderna är fantastiska :) Bra jobbat!

2013-11-11 @ 13:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0