There's somebody els that feels the same somewhere


Fjortispose en vanlig torsdag


- Imorse när jag skulle duscha blev det översvämmning... Kul. Vatten över HELA golvet. Vilket jag först inte märkte eftersom duschdörrarna immar igen när man duschar varmt. Det var vatten enda bort till toastolen..Blä. Så det började inte bra.
- Var sen till jobbet så sket i väskan, tog bara mina nycklar och min telefon. När jag kommer ner och utanför dörren är det ösregn och blåser massa. Jahapp. Orkade inte springa upp och hämta väskan där jag hade en påse att dra över cykelsadeln så jag blev blöt i rumpan istället.
- Hade glömt att det inte var luft i bakdäcket så fick trampa massa för att ta mig framåt.
- Kommer fram till jobbet och så är det strul med en gång. Usch.. aja. Löser sig imån.

MEN ÄNDÅ!

När jag då nyss skulle rengöra golvbrunnen i duschen var det så äckligt att jag höll på att kräkas. Fy! Det kan inte varit rentgjort någonsin när förra ägaren bodde här känns det som.. Åh :(

Börjar dagen med skit så bara fortsätter det.. Imorgon ska bli en bra dag. Får tänka så helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0