Don't you wish you could go back to when you hadn't lost anything?

Idag har mormor varit och hälsat på mig! Jag fick massa fina saker och vi satt och pratade en
massa, tycker så mycket om henne och jag är så glad att vi fick tid för varann idag! ♥

Sen träffade jag Lina, vi åt lite och spelade Wii (jag var sämst..) och pratade en massa. På fredag åker hon till Spanien för att bli reseledare. Det är såklart himla kul och spännande, samtidigt som det gör ont i mig att hon ska åka iväg. Till en början i fem veckor, sen börjar allvaret och då vet man inte hur ofta hon kommer hem och det är det jobbigaste. Även om vi inte ses eller pratar jämt så är hon min bästa vän sen nio år tillbaka och jag älskar henne av hela mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Lina

Naaaw du är så fin min vän <3 älskar dej av hela mitt hjärta oxÅ <3

2011-11-09 @ 22:53:02
Postat av: Lina

Naaaw du är så fin min vän <3 älskar dej av hela mitt hjärta oxÅ <3

2011-11-09 @ 22:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0