Min älskling har ett hjärta av snö så vitt som renaste lenaste puder

Usch jag har sådan huvudvärk så det känns som att huvudet ska spricka. Hoppas på att jag inte blir inringd i dagarna, hade behövt vila upp mig och hinna med allt som jag inte annars gör. Diska och plocka iordning köket står högst upp! Hann med badrummet igår, samt att damsuga o dammtorka, men har inte fått undan allt som ligger framme överallt. Snart ska jag få upp lite gardiner med, det längtar jag efter!

Jag har ju så lätt för att ha förmycket saker och att hänga upp saker för snabbt innan jag riktigt tänkt efter. Därför tar jag allting jättelångsamt denna gången. Har nästan ingenting på väggarna än (förrutom klocka, tavellist och en skylt i hallen). Och jag försöker verkligen att hålla nere på småplock, men det är inte lätt vill jag lova haha ;)


Nej nu går jag och lägger mig. Godnatt!



Åh Glömde bort att skriva att jag ska inom 34:an imån och spana lite. Och att den stora väggklockan jag sett på Ylvas inte fanns kvar. Blev lite ledsen där faktiskt.. Har inte sett en liknande någon annanstans och ville haft den ovanför matbordet i köket. Oh well..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0