Better hold on

Förr hände det så mycket och hela tiden. Tycker mest det blir jobb och sovande nu för tiden. Är konstant trött så sover så mycket jag kan när jag är ledig, även om det varit mycket farande på sista tiden haha. När jag gick på gymnasiet hade jag jämt roliga bilder att lägga upp här och nu är det så himla sällan jag gör det. Tycker det är trist för jag brukade älska att blogga och det är alltid roligt att kolla tillbaka och se vad man hittat på.

Snart är det SRF och Östersjö och sen två veckors semester, så ni får iallafall tre händelser på bild (hoppas jag), får se till att iallafall ha digitalkameran med mig ;)

Idag har jag jobbat och träffat Emelie och sen haft personalmöte. Nu sitter jag hemma i soffan och ska snart slå på BB.


Kommentarer
Postat av: Newgren

jag kommer hem på ÖSTERSJÖ :D:D:D:D IIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih

2012-06-01 @ 07:23:33
URL: http://nygrens.devote.se/
Postat av: Bea

JAAAAAAAAAAAA WIHOOOOOOO!!!!!!!! :D:D:D:D:D

2012-06-01 @ 08:21:36
URL: http://bsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0