Han var stor och stark och blyg, han sa "Jag tror att vi har hittat varann" och rosorna slog ut i smyg




Så var de det där med att faktiskt sätta batteriet på laddning med.. haha. Vi hejjar på med digitalkameran!

Är hemma från Linneas sen 40 minuter tillbaka. Har ätit lite grann och så och nu ligger jag i sängen, redo för sovläge. Linnea är så himla duktig ska ni veta! Jag kan ju inte ta någon vettig bild här hemma i mörkret. Färgerna i kameran är inte de bästa heller så det brukar bara bli svartvita bilder. Men iallafall. Ni får se bild efter lördagen i stället, då ska jag till henne på skolan och bli sminkad igen för de har prov då. Ska bli kul att träffa alla i hennes klass och se vart hon håller hus nu för tiden :)

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0