Så var lördagen slut och vi går in på söndagen




Halloj nu är vi hemma igen efter en härlig kväll! Dagen började med att jag inte vaknat av min klocka utan fick panikringa till pappa som kunde hämta mig (tacktacktack!!!), jobbade tills 13:15, sen gick jag hem till pappa&Johannes och åt lite grann varpå Johannes sedan skjutsade hem mig. Bakade kaka till Fiddeli som kom runt fyra och fikade, sen åkte vi hem till hans mamma och Bengt som bjöd på jääääättegod mat, marängsvisch och tårta! Fast jag var så mätt efter maten och efterrätten att det var svårt att få ner min lilla tårtbit. Vi kollade lite film och försökte smälta maten lite. Sen åkte vi hem till Charlies mamma en sväng och Fidde var chaffis till gänget medan jag hade högläsning på barndomsbrev! Himla fin dag hade det varit!

Kommentarer
Postat av: Keufken

Tack som fan!

Ni är bäst!! <3

2011-08-21 @ 01:26:22
URL: http://charliefredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0