2010

Bilderna är lite olika stora på grund av att jag aldrig fastnat på samma bloggportal,
men det gör inget får jag hoppas. Bättre sent än aldrig, här är mitt 2010..:
Vi började det nya året
Vintern och våren gick ganska snabbt fram medan jag var väldigt nere. Ronja höll mig sällskap varje morgon.
Vi hjälpte till på musikklassernas musikal och hade väldigt kul. Denna bilden får symbolisera det.

Ronja skadade benet så hon fick stanna inomhus. En gång somnade hon med öppna ögon, då såg det såhär roligt ut!
Plötsligt blev hon rund om magen och den 8 maj kom denna lilla pysen till världen!
Jag praktiserade två månader på dagis. Grät floder när jag slutade.
Dagen därpå tog vi studenten!
Vi jobbade även på rocken och jag lärde känna Emelie allt bättre.
När sommaren kom beslöt vi oss för att flytta!
Och det var nog precis vad vi behövde!
Jag klippte av mig håret.
Spenderade mycket tid med mormor och fick fina blommor som stod jättelänge. Vasen fick jag när jag slutade på dagiset.
När vi skulle till långasjön och bada för första och enda gången lyckades jag trilla och göra mig illa på benet.
Jag läste mycket och skrev ner alla mina favorit stycken.
Tog massa bilder.
Lämnade ett hjärta på morgonbussen som jag återfann när vi tog kvällsbussen hem.
Vi åkte till Stockholm och firade Sissi och Sophie på en båt i skärgården!
Charlie och Fredrik drog igång sitt projekt och jag hjälpte med det jag kunde.
Åt frukost på bricka.
Började komma iordning här hemma.
Var kreativ
Åkte till Malmö och stannade några nätter.
Började jobba på Guldfynd.
Första snön kom!
Följde med Charlie och Fredrik som det började gå väldigt bra för!
Firade jul med alla familjerna.
Och ett nytt år med Charlie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0