I wanna be loved by you just you and nobody els but you, I wanna be loved by you alone




Blev inget städande igår, blev inget 34:an. Hade glömt mitt nattinsulin och Charlie hade inte sovit alls under natten till igår så vi bara sov och sov och sov nästan hela dagen. Det är hemskt detdär med högt blodsocker. Alla ni som är krya och friska - NJUT AV DET! Hade jag fått en önskan hade det varit att jag skulle vara helt frisk.

Idag har jag iallafall varit uppe tidigt och håller äntligen(!!!) på att få undan skiten här hemma. Rent ska det bli.


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: MALIN

fy vilken snygg bild på dig!! vi måste ses snart väl? ta en julfika eller nåt. <3

2011-11-23 @ 16:06:03
Postat av: Bea

Nejmen tack!! :D Ja absolut! Jag skriver till dig snart, mamma och jag ska till Kstad nästa vecka nämligen!! ;D <3

2011-11-24 @ 20:51:37
Postat av: Sandra

Söt bild.

2011-12-08 @ 07:23:49
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0