Första natten




Inatt var första gången vi sov i lägenheten. Ronja var ganska trött igår så hon låg och sov hela kvällen, trodde inte hon skulle somna på natten sen, men det gjorde hon. Jag låg och höll om henne som jag brukar och vi somnade på två röda. 03:40 vaknar jag av att jag hör Ronja jama i panik ute i hallen. Min första tanke var att det var inbrott haha. Men när jag gick ut i hallen blev hon så glad (antagligen hade hon vaknat upp och inte fattat vart hon var och jamat efter mig Charlie och Rocky). Så somnade hon en stund, sen var vi uppe och åt lite, båda var hungriga så jag satt på golvet bredvid hennes matskål och tog mig en macka. Sist jag kollade på klockan var hon 06:05 och vi somnade strax därefter så skulle tippa på att hon hann bli kvart över.

Vaknade igen tio i elva. Vi har ätit lite till och nu ligger Ronja utsträckt på sängen och jag sitter i soffan och väntar på att Charlie ska ringa. Ska packa upp de sista kläderna snart. Ikväll har jag gympan själv så sitter och funderar lite på hur jag ska lägga upp det. Pratade igenom lite förslag med mamma igår, men har jag tur kan Charlie följa med och veva lite så de får hoppa långhopprep också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0