Skitkass. Jag vet.



Förlåt ggr 1000 för sämsta bloggningen. Sen de uppdaterade blogg.se funkar inte min bloggapp och jag är oftast för seg att starta datorn när iPaden inte ens tar en sekund att få igång. Sen har det varit mycket jobb och sånt och knappt något fotande... Tror inte det hänt så mycket sen sist, mer än att det var midsommar i fredags. Jag jobbade först till 13:15 sen stack jag hem till mamma och pappa och firade som förr med fam.Knutsson! Himlans trevligt och lugnt, tror jag var trött redan vid nio. När jag väl kommit hem och hoppat i säng sov jag nästan hela nästa dag. Blir så när jag är ledig, bara sover.

Idag träffar jag Charlie och ikväll kommer Emelia hit och hämtar lite grejer som ligger på min hårddisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0