Det där med att kunna göra som man vill...

Ibland är det nästan jobbigt att bo själv. Man har liksom inga spärrar.. För det är ingen som säger "Stopp! Så där kan du inte göra.." eller "Har du tänkt till en extra gång nu?" innan man gör något. Jag har tusen idéer i huvudet för tillfället och vill göra allt på en gång.
 
Vet inte vart jag ska börja. Vet bara att jag vill ha fyra ramar nu nu nu! Så jag får upp lite bilder som förtillfället ligger undanstoppade i sina gömmor. Tre ska sitta över ena soffan och den fjärde ska fha yra lika långa sidor och sitta i staffliet på bilden nedanför (med en annan bild i såklart, texten nedanför ska upp ovanför soffan).
 
På lördag ska jag och mamma till Kristianstad. Har vi bil ska jag kolla ramar. Annars får jag vänta lite till.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0