Jag förvandlas kanske sakta men säkert till Hulken?




Idag är jag lite piggare, men jag har fortfarande förkylningen i kroppen, vilket är mindre kul. Den har börjat vandra upp till ögonen för jag har massa grön gegga i dom hela tiden och det gör mig galen. Som att snoret inte kommer ut tillräckligt genom näsan, har det börjat ta sig ut genom mina ögon också eller vad är det frågan om?? (Förlåt för denna mindre trevliga informationen, men jag tänkte att någon kanske kunde berätta för mig vad mina ögon håller på med. Kommentera mer än gärna och säg vad som händer med mig.)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kanske är ögoninflammation?

2011-06-21 @ 09:05:35
Postat av: Patrik

Jag tycker då inte att du ser ut som nån hulk :) mer som en babe.

2011-06-21 @ 10:33:15
URL: http://www.love-test.biz
Postat av: Mamma

Kamomill-te är det bästa!!

2011-06-21 @ 10:42:37
Postat av: Andrea Sandgren

Hej!

Satt och googlade på ringar, och då kom din blogg upp! hur kul som helst att vi har samma efternamn då ju! Ville bara säga hej :)

2011-06-21 @ 13:06:43
URL: http://satinin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0