Dag åtta

I min handväska | Favoritsaker | Bloggfavoriter | Mina syskon | 10 saker du inte vet om mig | En vanlig dag hemma hos mig | Dåliga vanor och laster
Dag 08 – Mina drömmar




Det känns som att jag stannat upp lite. Istället för att se framåt försöker jag ta en dag i taget och göra det bästa utav det, annars blir jag så stressad. Men det är klart att jag har några drömmar, som att flytta till något större. På så vis hade både jag och Charlie haft mer plats för våra intressen. Han hade kunnat ha studion och gitarrerna och jag hade kunnat ta hit staffliet. Sen hade det inte suttit fel med lite mer resor och en bassäng med pimpimbåtar ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Detta ångrar jag | Mina förebilder | Mina dåliga sidor | Det här upprör mig | Mitt hem | Det här får mig att gråta | Det här är jag bra på | Mina rädslor | Min favoritplats | Saker jag saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0