Dag sju

Dag 01 – I min handväska | Favoritsaker | Bloggfavoriter | Mina syskon | 10 saker du inte vet om mig | En vanlig dag hemma hos mig
Dag 07 – Dåliga vanor och laster




Oj. Den var svår.

Men en dålig vana är väl att jag oftast tror mig hinna med mer än vad jag gör. Går bussen om fem minuter "ska jag bara...." fem tusen olika saker, vilket gör att jag får springa ner för alla fyra våningarna, för att då upptäcka att jag ändå glömt något annat viktigt som jag måste ha med mig. Jag är väl lite av en tidsoptimist.

En annan sak är att jag tar ofta på mig för mycket. Säger att jag kan göra sånt som jag egentligen inte hinner eller har möjlighet till. Vilket gör att jag istället går runt och mår dåligt för att jag tagit på mig det ansvaret. Dumt.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mina drömmar | Detta ångrar jag | Mina förebilder | Mina dåliga sidor | Det här upprör mig | Mitt hem | Det här får mig att gråta | Det här är jag bra på | Mina rädslor | Min favoritplats | Saker jag saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0