Dag tretton

I min handväska | Favoritsaker | Bloggfavoriter | Mina syskon | 10 saker du inte vet om mig | En vanlig dag hemma hos mig | Dåliga vanor och laster | Mina drömmar | Detta ångrar jag | Mina förebilder | Mina dåliga sidor | Det här upprör mig
Dag 13 - Mitt hem




I oktober gjorde jag en kort video med små snuttar på hur det såg ut här hemma då. Nu är det inte riktigt likadant. Jag har lite planer på sovrummet just nu och eftersom alla inlägg till denna lista är gjorda på förhand så får jag väl uppdatera er om det lyckats hända något där inne! Ni får nöja er med de andra rummen sålänge.





-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det här får mig att gråta | Det här är jag bra på | Mina rädslor | Min favoritplats | Saker jag saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0