Dag två

I min handväska
Dag 02 – Favoritsaker





Skrivmaskinen önskade jag mig i maj 2009 och fick den av Charlies pappa i augusti samma år!
Blev överlycklig!

Favorit parfymen har jag fått av mamma och den heter Kylie Minogue-Couture.

Kameran har jag fått av Charlie. Utan kamera hade det blivit ganska tomt med bilder här!

Halsbandet köpte jag till mig själv och det används flitigt. I bakgrunden ser ni några av mina dagböcker. Hade klarat mig svårt utan dem.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bloggfavoriter | Mina syskon | 10 saker du inte vet om mig | En vanlig dag hemma hos mig | Dåliga vanor och laster | Mina drömmar | Detta ångrar ja | Mina förebilder | Mina dåliga sidor | Det här upprör mig | Mitt hem | Det här får mig att gråta | Det här är jag bra på | Mina rädslor | Min favoritplats | Saker jag saknar | Min favoritfödelsedag | Mina rädslor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0