Dag tre

I min handväska | Favoritsaker
Dag 03 – Bloggfavoriter



Följer galet många bloggar, men här kommer mina 11 absoluta favoriter. Alla bilder
är lånade från respektives blogg och ni klickar på dem för att hamna hos densamma.




Sandra's sagovärld är så mysig att kliva in i. Dessutom skriver hon finaste texterna om kärlek.






Kerti tar galet härliga bilder och är så otroooligt söt!






Sofia's bilder är sagolika och så otroligt mysiga.






Smash my dream of love har både fina bilder och djupa texter. Kolla in.






Nicole har jag följt så länge jag kan minnas. Både på poeter.se och sen hon startade bloggen.






Mer längtan än kärlek är tredje bloggen i serien. Mycket känslor och mycker kärlek. Jag får inte nog.






Jag har fastnat väldigt mycket för Carolinas målningar. De ger inspiration på inspiration!






My's blogg har jag också följt sen evigheter. Hennes var en av de första bloggarna jag började läsa.






Elin's blogg var också en av de första. Älskar hennes fotografier och målade bilder. Galet duktig!






Angelica's garderob hade jag inte tackat nej till.






Mira och Thilda är två modeintresserade tjejer som driver bloggen 365days. Älskar bilderna.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mina syskon | 10 saker du inte vet om mig | En vanlig dag hemma hos mig | Dåliga vanor och laster | Mina drömmar | Detta ångrar jag | Mina förebilder | Mina dåliga sidor | Det här upprör mig | Mitt hem | Det här får mig att gråta | Det här är jag bra på | Mina rädslor | Min favoritplats | Saker jag saknar | Min favoritfödelsedag | Mina rädslor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0