Galaxy

Ja det gick ju hyffsat ändå. Brydde mig inte om att ta väck det som hamnade utanför under tiden jag kladdade, så ni får stå ut med att det ser lite haffsigt ut ;) Har ju inte heller laddat systemkameran, så digitalkamerabilder har ni här:



Basen är svart, ELF Black D19


Ett lager med mörkblåglittrigt, Depend Nr 041


Ångrar att jag inte tog en mintblå färg... Valde ist en ljusgrå, Depend Nr 250


Åter igen ett lager med den mörkblå


Lite rosaglittrigt, Depend Nr 220


Hade inget inget lack med tunt glitter, utan duttade istället lite glitter med en sminksvamp, Depend Nr 047. Avslutade med ett överlack från Depend.


Man ser både färgerna och glittret dåligt på bildeena, men det blev helt okej ändå!



Här har ni videon jag utgick ifrån:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0